[Seapv] Fwd: Cuotas SEAPV

LAURA PEÑA FERNANDEZ laurape en vet.ucm.es
Mar Dic 10 07:51:35 CET 2019

Yo debo 4 años...... jajajs

--
*Laura Peña DVM, PhD, Dipl ECVP*
Full Professor/Catedrática of Veterinary Pathology

La información contenida en este correo es CONFIDENCIAL, de uso exclusivo
del destinatario/a arriba mencionado. Si ha recibido este mensaje por
error, notifíquelo inmediatamente por esta misma vía y proceda a su
eliminación, ya que ud. tiene totalmente prohibida cualquier utilización
del mismo, en virtud de la legislación vigente.

Los datos personales recogidos serán incorporados en la actividad de
tratamiento 'Correoweb', bajo la titularidad del Vicerrectorado de
Tecnologías de la Información, y en él el interesado/a podrá ejercer los
derechos de acceso, rectificación, supresión u oposición ante el mismo
(artículos 15-21 del Reglamento UE 2016/679 de 27 de abril de 2016).

[image: http://www.ucm.es/logo/ambiente.png] Antes de imprimir este correo
piense si es necesario: el medio ambiente es cosa de todos.

This message is private and confidential and it is intended exclusively for
the addressee. If you receive this message by mistake, you should not
disseminate, distribute or copy this e-mail. Please inform the sender and
delete the message and attachments from your system, as it is completely
forbidden for you to use this information, according to the current
legislation. No confidentiality nor any privilege regarding the information
is waived or lost by any mistransmission or malfunction.

The personal data herein will be collected in the file "Correoweb", under
the ownership of the Vice-Rectorate for Information Technologies, in which
those interested may exercise their right to access, rectify, erasure or
right to object the contents (article 15-21 of Regulation (EU) 2016/679,
General Data Protection Regulation).

[image: http://www.ucm.es/logo/ambiente.png] Before printing this mail
please consider whether it is really necessary: the environment is a
concern for us all.