[Opengnsys-users] Windows 10 con 'sysprep' ?

Manel Rodero manel en fib.upc.edu
Vie Ene 25 15:01:05 CET 2019

Gracias Irina,

Lo probaremos en cuanto se haya actualizado a la última versión de
OpenGnSys.

Buen fin de semana.

Saludos.

El 25/01/2019 a las 12:25, Irina Gómez escribió:

> Hola, Manel
>
> No lo he probado nunca, pero puede que funcione si al restaurar no se
> realiza la postconfiguración de OpenGnsys. Te explico un poco más largo
>
> El proceso de despliegue del sistema operativo tiene tres partes:
> actualización de la cache, clonación de la imagen y postconfiguración.
> En la postconfiguración es cuando se prepara el sistema para cambiarle
> el nombre, realizar la configuración del arranque de Windows,
> actualizar en el registro la partición y otros. Supongo que esto es lo
> que haría sysprep.

> [...]

       Manel Rodero
o o o
o o o  inLab FIB
o o o  Facultat d'Informàtica de Barcelona
U P C  Universitat Politècnica de Catalunya - Barcelona Tech

       E-mail : manel en fib.upc.edu
       Tel.   : +34 93 401 0847
       Web    : http://inlab.fib.upc.edu/

Abans  d'imprimir aquest missatge, si us plau, assegureu-vos que sigui
necessari. El medi ambient és cosa de tots.

--[ http://www.fib.upc.edu/disclaimer/ ]------------------------------

ADVERTIMENT  /  TEXT  LEGAL:  Aquest  missatge pot contenir informació
confidencial  o  legalment protegida i està exclusivament adreçat a la
persona  o entitat destinatària. Si vosté no es el destinatari final o
persona  encarregada  de  recollir-lo, no està autoritzat a llegir-lo,
retenir-lo, modificar-lo, distribuir-lo, copiar-lo ni a revelar el seu
contingut.  Si ha rebut aquest correu electrònic per error, li preguem
que  informi  al  remitent  i elimini del seu sistema el missatge i el
material annex que pugui contenir. Gràcies per la seva col·laboració.