[Opengnsys-users] Errores con ctorrent al acabar la descarga

Pep Ciuraneta Sanchez josep.ciuraneta en upc.edu
Lun Jul 12 12:22:46 CEST 2021

Hola Javier,
no, tengo un bucle en el rc.local que inicia un ctorrent por cada fichero
.torrent en /opt/opengnsys/images:

#!/bin/bash
#
# rc.local
#
# This script is executed at the end of each multiuser runlevel.
# Make sure that the script will "exit 0" on success or any other
# value on error.
#
# In order to enable or disable this script just change the execution
# bits.
#
# By default this script does nothing.

cd /opt/opengnsys/images/
for i in `ls /opt/opengnsys/images/*torrent`;do
        /usr/bin/ctorrent -e -1 -f -d $i
done

exit 0

Tras el mail de Miguel he añadido la opcion -f y ya no comprueba la imagen
de cada torrent, con lo que es inmediato.

Saludos,
Pep.

--
O O O Universitat Politecnica de Catalunya
O O O BarcelonaTECH

      Pep Ciuraneta Sanchez
      Serveis TIC
      josep.ciuraneta en upc.edu
      Tel. 934015853

AVIS DE CONFIDENCIALITAT:
Aquest missatge pot contenir informacio confidencial o legalment
protegida i esta exclusivament adrecat a la persona o entitat
destinataria. Si no sou el destinatari final o persona encarregada de
recollir-lo, no esteu autoritzat a llegir-lo, retenir-lo,
modificar-lo, distribuir-lo, copiar-lo ni a revelar el seu contingut.
Si heu rebut aquest missatge per error, us preguem que informeu al
remitent i elimineu del vostre sistema el missatge i el material annex
que pugui contenir. Gracies per la vostra col.laboracio.

Abans d'imprimir aquest correu, penseu si es necessari.

Missatge de Javier Sánchez Parra <jsanchez en soleta.eu> del dia dl., 12 de
jul. 2021 a les 12:16: